dagen

idag har varit en kort dag. i alla fall hittills. hade sovmorgon. helt underbart, fast konstigt nog var jag ändå trött när jag vaknade. nu väntar två temadagar utan lektioner, ska bli intressant. hur som helst så ska jag nu iväg till något slags möte, den norska utbildningsministern är och hälsar på vår skola. trevligt trevligt.


Caught by what comes by
Stand alone without a fair chance tonight
Here again by your side when
They turn on all the lights
Yes i?ll follow you tonight - anna ternheim

image5

Kommentarer
Postat av: Theresia

Jag har aldrig ngting att göra i skolan men är ändå trött :O
hälsa ministern från mig, vi festa förra året ;)
puss på dig :D

2008-02-26 @ 20:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0