Funderingar över livet

Kom just tillbaka efter vårt ständigt återkommande lördagsparty här (UWC), och idag var det Lukas och Gabriel som stod för musiken. En blandning mellan latino och electronica. Intressant. Hur som helst så har jag en hel del att göra imorgon, bl a en svenskuppsats, en fysikrapport, samt en hel del läsning. 

Vädret är fortsatt utsatt för personlighetsstörningar, då jag idag lyckades uppleva sol, molnighet, hagel och regn inom loppet av 40 min under en joggingtur. Måste väl vara någon form av rekord?

anyhow

Kommentarer
Postat av: Hanna

du är fanemej det djupaste spånhuvud som förmodligen någonsin existerat. vem fan psykoanalyserar vädret under en springtur? vi är i norge sebastian, NORGE. vädret är sånt här, okej? vi pratar inte om det.

2008-02-24 @ 20:30:35
Postat av: Sebastian

Vad kan jag säga? Det ligger i min natur.

2008-02-24 @ 20:44:53
Postat av: Bergman

lol

2008-04-07 @ 01:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0