lisch

jag kommer hem. yieyy. bara i några dagar över påsk, men ändå. har inte varit hemma sedan början av januari, vilket känns lite skumt. det är ganska läskigt hur man liksom vänjer sig vid att inte träffa sina vänner hemifrån på några månader. men ändå, jag har vant mig och det är okej. det kommer bli skumt (om man bortser från det helt sjukt surrealistiska att lämna skolan här) att komma tillbaka till stan för sommaren och inse att allt är precis som vanligt. eller så inser jag det rakt motsatta. hur som helst så tror jag att det mesta av den insikten i så fall är på grund av att jag har förändrats, inte tvärtom. jag kan ju bara som ett bevis på det tänka på hur mycket jag kände att saker och ting förändrades under två års tid när jag faktiskt bodde i lidk. i alla fall, gott folk. jag är hemma. eh, snart iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0