asian show och en solig söndag.

igår hade vi asian day, vilket innefattade asian bazaar, asian dinner, asian show och asian party. det var faktiskt en väldigt trevlig dag. showen var helt fantastisk, trots att den var över två timmar blev den inte ens långtråkig. i alla fall. partyt var också nice, men jag blev ändå hyfsat trött på slutet. 

okej, detta är upprörande. klockan 3 på natten vaknar jag av att brandlarmet står och tjuter. lite panikfyllt blir det, nyvakna som alla var. jag förbannar den j ä v e l som satte igång det. förmodligen någon som blev hungrig och gjorde pizza eller något. bu på dig. 

nej, nu måste jag ta tag i min dag och plugga, städa min hörna och få lite ordning på saker och ting. tjao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0