london. igen.

jag är i london. jag har flugit 4 flighter på mindre än en månad och imorgon blir det en till. det är läskigt när flyg blir vardagsmat. det är någonting jag inte är van vid och som fortfarande känns väldigt, hm, skumt. 

iaf. london är inte som när jag var här sist. då var det mars, ljusare. jag hade mer tid. jag var inte själv. jag hade inget ärende som jag hade nu. det var annorlunda. det är ganska konstigt hur det kan skilja sig så mycket att resa själv mot om man är två. riktigt skumt.

sitter här på mitt vandrarhem, ska försöka få lite sömn nu strax, har känt mig utmattad hela kvällen. kommer förmodligen somna ganska direkt.

ha det bra, avslutar med en bild från paris.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0